گروه تجاری ” آراد سالت” شما را به خرید بهترین محصولات انواع نمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 4 =

فروش انواع نمک صنعتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

شناخت انواع نمک صنعتی نمک صنعتی شکریانواع کاربرد نمک صنعتی
فروش انواع نمک صنعتی

فروش انواع نمک صنعتی شامل نمک صدفی ، شکری ، شیلاتی و پودری زیر قیمت کارخانه . انواع نمک صنعتی با کیفیت عالی و قیمت بسیار منناسب در آرادسالت .

“منبع اصلی تمام نمک های دنیا دریا می باشد ولی تمام نمک های دنیا از دریا استخراج نمیشوند.”

فروش انواع نمک صنعتی

شناخت انواع نمک صنعتی

به طور کلی نمک صنعتی در مقابل نمک خوراکی قرار گرفته و تفاوت آنها در این است که نمک صنعتی ، در صد خلوص پایین تری نسبت به نمک خوراکی دارد. ضمناً این محصول از نمک های غیر یددار به شمار می آید و نباید از آن در مصرف خوراکی استفاده شود.

نمک صنعتی به نمکی گفته می شود که درجه ی خلوص آن پایین تر از نمک های خوراکی می باشد. این نوع نمک ها معمولا در بسته بندی های جامبو بیگ بگ جهت شرکت نفت و بسته بندی های ۲۵ یا ۳۵ یا ۵۰ کیلو گرمی بسته بندی می شوند و برای حفظ کیفیت بهتر، این محصول در کیسه های یک لایه، دو لایه و لمینت بسته بندی می شود.

فروش انواع نمک صنعتی

انواع نمک صنعتی در دانه بندی های مختلف در گروه تجاری تولیدی آرادسالت با کیفیت ممتاز و شرایط کاملاً ویژه تولید و به بازار فروش عرضه می گردد. دانه بندی ها شامل : نمک صدفی نمک شکری نمک شیلاتی و نمک پودری می باشد.

فروش انواع نمک صنعتی

 نمک صنعتی شکری

نمک صنعتی شکری ۱۱۰ یا همان نمک حفاری، که به علت شباهت زیاد به دانه های شکر به نمک شکری مشهور شده است. از پر مصرف ترین دانه بندی های نمک صنعتی می باشد و به مش ۱۱۰ نیز نامیده می شود.

فروش انواع نمک صنعتی

نمک شکری در بین قشر زیادی از اصناف از جمله صنایع حفاری، دباغی، نساجی، شیمیایی و … و حتی صنایع غذایی بسیار محبوب و پر مخاطب می باشد.

نمک صنعتی در مقابل نمک خوراکی قرار گرفته و تفاوت آنها در این است که نمک صنعتی در صد خلوص پایین تری نسبت به نمک خوراکی دارد. ضمناً این محصول از نمک های غیر یددار به شمار می آید و نباید از آن در مصرف خوراکی استفاده شود.

فروش انواع نمک صنعتی

انواع کاربرد نمک صنعتی

در مورد نمک صنعتی می توان گفت که علاوه بر درصد خلوص ، تصفیه نشدن این نمک و ید دار نبودن آن نیز در ماهیت و نوع کاربرد آن تاثیرگذار است.

کار بردهای نمک صنعتی بسیار است از جمله :

صنعت حفاری و عمذتاً صنعت نفت

صنعت دباغی پوست

صنعت نساجی و پارچه بافی

تولید مواد شوینده و بهداشتی

تصفیه آب و فاضلاب

اسید سازی

و دهها موارد دیگر…

فروش انواع نمک صنعتی

کشور ما یکی از ۲۰ کشور تولیدکننده نمک در جهان به شمار می آید و منابع غنی ای از این ماده را در خود جای داده است. بخش های اصلی و عمده از ایران که اقدامات گسترده ای جهت تولید این محصول انجام گرفته است. استان های سمنان، قم و فارس قطب نمک ایران می باشند.

فروش انواع نمک صنعتی

جهت خرید محصول درجه یک و انواع نمک صنعتی با خلوص بالا کافی است به بخش فروش و یا پشتیبانی در سایت ما مراجعه کرده و پس از تماس با مشاوران ما نسبت به ثبت سفارش خود اقدام فرمایید. نمک درجه یک با بالاترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب در آرادسالت به فروش می رسد .  ۰۹۱۲۰۹۸۹۰۶۶ 
هوشنگ انصاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:

phone icon 09120989066

whatsApp icon کلیک کنید

گروه تجاری ” آراد سالت” شما را به خرید بهترین محصولات انواع نمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 2 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error:
تماس بگیرید