گروه تجاری ” آراد سالت” شما را به خرید بهترین محصولات انواع نمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 6 =

نمک صورتی را از کجا خریداری نماییم

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با نمک صورتیخواص درمانی نمک صورتی گرمسارچند مورد از خواص درمانی این نمکنمک ارگانیک صورتی گرمسار مناسب برای مصرف همگانینحوه خرید این محصول
نمک صورتی

نمک صورتی را از کجا خریداری نماییم؟ نمک صورتی گرمسار از جمله نمک های ارگانیک و بسیار محبوب ایرانیان می باشد. این نوع نمک که قبلا ناشناخته بود اکنون بر سر سفره بیشتر مردم جا خوش کرده است.

“نمک یکی از متداول‌ترین و در عین حال بحث برانگیز ترین مواد روی کره زمین است. بدون آن نمی‌توان زندگی کرد و البته مصرف زیاد آن هم باعث مشکلات عدیده و حتی مرگ می‌شود.

“آرادسالت افتخار دارد تا این محصول را با بالاترین کیفیت ممکن و با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما مصرف کننده گرامی قرار دهد”

نمک صورتی

آشنایی با نمک صورتی

رنگ سنگ نمکها بر اساس مواد معدنی درون آنها شکل می گیرید. به عنوان مثال نمکهای صورتی و نارنجی نسبت به دیگر نمک ها میزان آهن بیشتری دارند ایران یکی از صادرکنندگان سنگ نمک صورتی و نارنجی به دیگر کشور ها به ویژه کشور هند است.

رنگ سنگ نمک نارنجی و صورتی شباهت زیادی به هم دارند و در بسیاری از موارد این دو سنگ را به جای هم به فروش می رسانند و البته عناصر و ترکیبات هر دو نوع مشابه هم می باشد .

نمک صورتی

در ایران معادن بسیاری از نمک رنگی به ویژه در سمنان و گرمسار وجود دارند که کیفیت فوق العاده بالایی دارند و به واسطه مرغوبیت بسیار بالای خود، نظر خریداران زیادی را به خود جلب نموده اند و به نام نمک صورتی ایران شهرت یافته اند.

نمک صورتی

خواص درمانی نمک صورتی گرمسار

این نمک با رنگ جادویی و خواص درمانی و دارویی فراوانی که در خود نهفته دارد بیشتر مشکلات جسمانی بدن را رفع می نماید.

بهتر است بدانید چون در ابتدا این نمک از معادن نمک هیمالیا استخراج گردید ، لذا به نمک صورتی هیمالیا معروف شد و اکنون نمک صورتی ایران هم به همین نام نامیده می شود .

این محصول کاملا شبیه به نمک صورتی هیمالیا می باشد. درصد آهن در این نمک بسیار بالا بوده و با قیمت ارزان تولید و به فروش می رسد. کلیه خواص دارویی و درمانی نمک هیمالیا در این محصول نیز موجود می باشد و حتی به جرات میتوان گفت که محصول کشور یعنی نمک صورتی گرمسار ، بسیار مرغوبتر و غنی تر از نوع هندی و پاکستانی ( نمک هیمالیا ) است.

چند مورد از خواص درمانی این نمک

درمان مشکلات عصبی

کنترل فشار خون بالا و فشار خون پایین

درمان مشکلات قلبی و عروقی

بهبود و درمان کلسترول بالا و پایین

کنترل قند و چربی خون

درمان گرفتگی عضلات و اسپاسم عضلانی

درمان افسردگی و کاهش استرس

تنظیم قند خون و تعادل هورمونی بدن

هضم غذا را بهبود می بخشد

نمک درمانی ، برای مشکلات تنفسی ثابت شده است.

شگفتی هایی برای جوانسازی پوست با خیساندن بدن در حمام آب نمک هیمالیا (نمک صورتی)

نمک صورتی

نمک صورتی دارای خواص درمانی بسیار زیادی می باشد.

کریستال این محصول حاوی مواد معدنی خاصی مانند پتاسیم ، کلسیم و منیزیم است که باعث ارزشمندی بسیار بالای این محصول می شود. اعتقاد براین است که حاوی ۸۴ ماده معدنی است. برخی مزایای سلامتی شگفت انگیزدر این نمک وجود دارد که قطعاً آن را از نمک معمولی برتر می کند.

نمک ارگانیک معدنی خوراکی به عملکرد طبیعی قلب و کلیه ها کمک بسیاری می کند. با مصرف نمک ارگانیک معدنی خوراکی می توانید در ایجاد سلامت قلب خود نقش موثری داشته باشید.

“نمک ارگانیک صورتی با طعم جادویی و باور نکردنی خود ، شما را شگفت زده خواهد کرد.”

اگر دوست دارید که یک نمک طبیعی بدون مواد شیمیایی و افزودنی مصرف کنید، استفاده از این نوع نمک یک گزینه ی بسیار عالی برای شما می‌ باشد.

نمک صورتی

نمک ارگانیک صورتی گرمسار مناسب برای مصرف همگانی

همانطور که میدانید نمک برای برخی از افراد، ایجاد مشکل و دردسر کرده و برای کسانی که دارای بیماری های زمینه ای می باشند، مانند سم خواهد بود که حتی خدای ناکرده آنها را به کام مرگ نیز خواهد کشاند.
اما جای نگرانی برای این گروه از افراد نبوده و آنها می توانند با جایگزین کردن نمک کم سدیم ارگانیک به جای نمک معمولی، به کنترل بیماری خود بپردازند و طعم غذاها را با مزه واقعی‌ متاثر از تاثیرات نمک ارگانیک ، حس کنند.

نمک صورتی

“آرادسالت افتخار دارد تا این محصول را با بالاترین کیفیت ممکن و با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما مصرف کنندگان گرامی قرار دهد . با مشاورین ما در ارتباط باشیذ.”  ۰۹۱۲۰۹۸۹۰۶۶

نحوه خرید این محصول

تولیدات نمک در ایران علاوه بر تأمین بخشی از نیاز داخل کشور در سال‌های اخیر به صورت گسترده ای به بسیاری از کشورهای آفریقایی و آسیایی و اروپایی صادر شده است. این املاح معدنی خوراکی دارای کیفیت بسیار بالا و قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی می باشند. برای خرید نمک صورتی و انواع نمک ارگانیک با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۲۰۹۸۹۰۶۶

هوشنگ انصاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:

phone icon 09120989066

whatsApp icon کلیک کنید

گروه تجاری ” آراد سالت” شما را به خرید بهترین محصولات انواع نمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 6 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error:
تماس بگیرید