گروه تجاری ” آراد سالت” شما را به خرید بهترین محصولات انواع نمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 4 =

نمک خوراکی نمک صنعتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی بهترین انواع نمک خوراکینقش نمک در زندگی بشرآشنایی بیشتر با دلنمکمعرفی نمک صورتینمک آبی چیست ؟شناخت انواع نمک صنعتیآشنایی بیشتر با نمک صنعتیانواع دانه بندی نمک صنعتینمک شکری و کاربردهای آنفروش انواع نمک خوراکی و صنعتی
نمک خوراکی نمک صنعتی

نمک خوراکی نمک صنعتی : فروش انواع نمک خوراکی و صنعتی با بهترین کیفیت ممکن و با قیمت درب کارخانه. به صورت عمده و در کیسه های ۲۰ و ۲۵ و ۴۰ و ۵۰ کیلویی و کیسه های جامبو مخصوص صادرات.

“در برخی تمدن ها ارزش نمک به حدی زیاد بوده که به عنوان ارز اصلی در مبادلات مورد استفاده قرار می گرفته است”

نمک خوراکی نمک صنعتی

معرفی بهترین انواع نمک خوراکی

به طور کلی نمک انواع مختلفی دارد. شناخت نمک بسیار مهم است اگر از شما سوال شود که چند نوع نمک در دنیا وجود دارد، به چه مواردی اشاره می‌کنید؟ آیا می‌دانید که به جز همین نمک سفیدی که در هر آشپزخانه‌ای یافت می‌شود، ده ها نوع دیگر از نمک های خوراکی وجود دارند که خیلی ها از آن بی اطلاع هستند ؟

نمک خوراکی نمک صنعتی

نقش نمک در زندگی بشر

همان طور که می دانید نمک یک ماده حیاتی می باشد که به هیچ وجه قابل جایگزینی یا حذف از زندگی بشر نیست. این ماده سحرانگیز و جادویی چنان در تار و پود جسم و جان ما تنیده شده که رهایی از آن کاری تقریباً دشوار به نظر می آید.

آشنایی بیشتر با دلنمک

از خالص ترین و غنی ترین و با ارزش ترین انواع نمک می باشد که از معادن سمنان و گرمسار استخراج می گردد.

دانه های کریستالی دلنمک بقدری شفاف و درخشنده می باشند که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نمایند.

دارای خلوص بسیار بالایی ( ۹۹/۹ ) است و اکثر عناصر حیاتی مورد احتیاج بدن را بطور یکجا در خود دارد.

مناسب برای هر نوع پخت و پز ، استفاده درسالاد و به طور کلی بهترین جایگزین برای نمک های تصفیه یا نمک دریا می باشد.

نمک خوراکی نمک صنعتی

معرفی نمک صورتی

نمک های خوراکی دارای تنوع  بالایی می باشند و از معروف ترین آنها می توان به نمک صورتی و نارنجی و آبی و قرمز و زرد اشاره نمود.

نمک صورتی هیمالیا همانطور که از نامش پیداست محصولی است که دارای رنگ صورتی بوده و علاوه بر مصارف خوراکی برای کاربردهای تزئینی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. چونکه این نوع نمک ابتدا از کوه های هیمالیا استخراج گردید ، به نمک صورتی هیمالیا معروف شد .

به جرات می توان گفت نمک صورتی ایران ، رقیب بی چون و چرای نمک صورتی و نمک سیاه هند و پاکستان می باشد. نمک صورتی از جمله نمک های فانتزی و بسیار با ارزش می باشد .

نمک آبی چیست ؟

این ماده جادویی خاص در کل دنیا تنها از معادنی در استان سمنان و معمولا شهر گرمسار، استخراج می شود. البته به دلیل سختی استخراج و همچنین کمیاب بودن آن بهتر است بگوییم اکتشاف می شود. این نمک دارای عناصر فوق العاده ای می باشد که به صورت معدنی و طبیعی و طی میلیون ها سال در دل زمین به وجود آمده است .

نمک آبی یکی از کمیاب ترین و قدیمی ترین نمک های جهان و سرشار از کلسیم، پتاسیم، آهن و منیزیم بوده و دارای خواص درمانی و دارویی فوق العاده می باشد .

یکی ار دلایل مهمی که نمک آبی را از دیگر نمک ها متمایز کرده کاربرد های زیاد آن در صنایع غذایی و دارویی است اکثر پزشکان در نقاط مختلف جهان این نمک را برای بهبود بیماریهای مختلف تجویز می کنند.

شناخت انواع نمک صنعتی

نمک خوراکی نمک صنعتی

درصد خلوص در نوع نمک تعیین کننده ی بسیاری از کاربرد های آن نوع از نمک می باشد. چیزی که نمک صنعتی را از نمک خوراکی متمایز می کند همین تفاوت در درصد خلوص است. معمولا نمک با درصد خلوص پایین دارای مصارف صنعتی و آزمایشگاهی هستند.

نمک خوراکی نمک صنعتی

آشنایی بیشتر با نمک صنعتی

نمک صنعتی : این نمک ها برای انواع کاربردهای صنعتی از جمله موارد زیر کار برد دارد : ساخت مواد شیمیایی، پردازش نساجی، ذوب فلزات، تولید چرم، تولید کاغذ، تصفیه آب، ساخت آب نمک و دهها و صدها نوع مصرف …

نمک خوراکی نمک صنعتی

انواع دانه بندی نمک صنعتی

تولید انواع دانه بندی نمک صنعتی از اهداف بلند مدت و اصلی ما می باشد. دانه بندی نمک صنعتی شامل نمک صدفی نمک شکری نمک شیلاتی یا نخودی نمک پودری با کیفیت عالی.

نمک خوراکی نمک صنعتی

نمک شکری و کاربردهای آن

نمک شکری یا نمک صنعتی مش ۱۱۰ یا همان نمک حفاری. این نوع نمک که که به علت شباهت زیاد به دانه های شکر به نمک شکری مشهور شده است. از پر مصرف ترین دانه بندی های نمک صنعتی در صنعت نمک است و به مش ۱۱۰ نیز نامیده می شود و از مشهورترین و پرکاربردترین نوع نمک صنعتی می باشد.

از جمله کاربردهای مهم این نمک استفاده در صنعت حفاری، فرایند نمک سود کردن گوشتها مخصوصا گوشت خوک در کشور گرجستان و استفاده در پنیر لیقوان و غیره است.

نمک خوراکی نمک صنعتی

فروش انواع نمک خوراکی و صنعتی

فروش انواع نمک صنعتی در مش بندی های متفاوت و همچنین انواع بهترین نمک های خوراکی مانند نمک آبی نمک صورتی  و نمک نارنجی با کیفیت بسیار بالا و قیمت ارزان در گروه تجاری تولیدی آرادسالت. برای خرید محصول با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۲۰۹۸۹۰۶۶

 

هوشنگ انصاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:

phone icon 09120989066

whatsApp icon کلیک کنید

گروه تجاری ” آراد سالت” شما را به خرید بهترین محصولات انواع نمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 4 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error:
تماس بگیرید