گروه تجاری ” آراد سالت” شما را به خرید بهترین محصولات انواع نمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 1 =

فروش نمک ارگانیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمک ارگانیک معدنی را بیشتر بشناسیم:نمک ارگانیک  خوراکیمعرفی نمک ارگانیک صورتیمعرفی نمک ارگانیک آبیآشنایی با دلنمک :نحوه فروش نمک ارگانیک
فروش نمک ارگانیک

فروش نمک ارگانیک معدنی با کیفیت بسیار بالا در آرادسالت. با مصرف نمک ارگانیک معدنی می توانید در ایجاد سلامت قلب خود نقش فوق العاده موثری ایفا نمایید. مقدار سدیم این محصول نسبت به نمک های خوراکی معمولی بسیار کمتر می باشد.

“همانطور که آب مایه حیات است نمک نیز ماده حیات می باشد .”

همان طور که می دانید نمک یک ماده حیاتی می باشد که به هیچ وجه قابل جایگزینی یا حذف از زندگی بشر نیست. این ماده سحرانگیز با طعم جادویی خود چنان در تار و پود جسم و جان ما تنیده شده که رهایی از آن کاری تقریباً دشوار به نظر می آید.

فروش نمک ارگانیک

نمک ارگانیک معدنی را بیشتر بشناسیم:

نمک های ارگانیک نمکهایی هستند که با شیوه های مختلف از معادن استخراج گردیده و هیچ گونه عمل تصفیه و فرآوری بر روی آنها انجام نمی شود به این معنی که هیچ ماده ای به آنها اضافه نشده و هیچ ماده ای هم از آنها کم نمی شود و فقط کوبیده شده و دانه بندی می گردند .

نمک ارگانیک معدنی خوراکی به عملکرد طبیعی قلب و کلیه ها کمک بسیاری می کند. با مصرف نمک ارگانیک معدنی خوراکی می توانید در ایجاد سلامت قلب خود نقش موثری داشته باشید.

این محصول مقدار سدیم کمتری نسبت به نمک های خوراکی معمولی دارد.

نمک ارگانیک  خوراکی

فروش نمک ارگانیک

معرفی نمک ارگانیک صورتی

نمک صورتی گرمسار از معادن نمک در استان سمنان استخراج شده و از محبوبیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشد. نمک صورتی گرمسار رقیب بی چون و چرای نمک صورتی هیمالیا و نمک سیاه هندی می باشد.

ن

مک صورتی همانطور که از نامش پیداست محصولی است که دارای رنگ صورتی بوده و علاوه بر مصارف خوراکی برای کاربردهای درمانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و دارای عناصر مفیدی مانند آهن، مس، کلسیم، پتاسیم، روی، منیزیم و . . . حدود ۸۴ نوع ماده حیاتی است که برای بدن بی نهایت لازم می باشد .

فروش نمک ارگانیک

نمک یکی از چاشنی های اصلی است که نمی توان از آن در پخت انواع غذا اجتناب کرد، چرا که طعم و مزه غذا وابسته به آن می باشد و هر چقدر هم که یک سرآشپز برای تهیه و تدارک غذا زحمت کشیده و مواد مختلفی را برای آن استفاده کرده باشد، باز هم بدون نمک، غذا کاملاً بی مزه خواهد بود و رغبتی برای مصرف آن وجود نخواهد داشت.

معرفی نمک ارگانیک آبی

نمک آبی که در کشورهای دیگر با نام های صخره آبی واقعی (True Blue Rock)، نمک نیل، نمک یاقوت کبود شرق و نمک ایرانی (Persian blue salt) نامیده می شود و نکته جالب تری که باید بدانید اینکه این سنگ نمک کمیاب و جادویی تنها دردل کوههای نمکی ایران و البته سمنان و گرمسار وجود دارد و پس از استخراج به سایر کشورهای جهان صادر می شود.

فروش نمک ارگانیک

نمک آبی یکی از کمیاب ترین و قدیمی ترین نمک های جهان و سرشار از کلسیم، پتاسیم، آهن و منیزیم بوده و خواص درمانی و دارویی بسیار زیادی دارد که در ادامه این مطلب به خوبی با آن آشنا خواهید شد.

نمک آبی ایران یکی از نادرترین نمک های جهان است. این ماده خاص در کل دنیا تنها از معادنی در استان سمنان و معمولا شهر گرمسار، استخراج می شود.

البته به دلیل سختی استخراج و همچنین کمیاب بودن آن بهتر است بگوییم اکتشاف می شود.

این نمک دارای عناصر فوق العاده ای می باشد که به صورت معدنی و طبیعی و طی میلیون ها سال در آن به وجود آمده اند.

فروش نمک ارگانیک

آشنایی با دلنمک :

دلنمک یکی دیگر از نمک های فوق العاده با ارزش در حیطه نمک های ارگانیک می باشد. از خالص ترین و غنی ترین و با ارزش ترین انواع نمک است که از معادن سمنان و گرمسار استخراج می گردد.

کارخانجات تولیدی ما این محصول با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی ها و متخصّصین ورزیده، توانسته اند با کیفّیت ترین انواع دلنمک خالص را تولید کنند و در اختیار مشتریان محترم در سرتاسر کشور و نیز در مسیر صادرات قرار ‌دهند.

فروش نمک ارگانیک

دانه های کریستالی دلنمک بقدری شفاف و درخشنده می باشند که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نمایند. دلنمک دارای خلوص بسیار بالایی است و همه عناصر حیاتی مورد احتیاج بدن را بطور یکجا در خود دارد. دلنمک سرشار از پتاسیم وعناصر طبیعی مفید بوده و مقدار سدیم موجود در آن بسیار کمتر از نمک های معمولی می باشد. خلوص دلنمک معادل ۹۹/۹ درصد می باشد .

فروش نمک ارگانیک

#دلنمک بسیار ترد و شکننده می باشد و به راحتی با آسیاب های خانگی و یا دستی پودر شده و قابل استفاده در نمک پاش میشود. دلنمک مناسب برای هر نوع پخت و پز ، استفاده درسالاد و به طور کلی بهترین جایگزین برای نمک های تصفیه یا نمک دریا می باشد.

“با خیال راحت این نمک ها رو جایگزین نمک های تصفیه شده معمولی و نمک دریا نمایید.”

اگر دوست دارید که یک نمک طبیعی با کمترین میزان مواد شیمیایی و افزودنی مصرف کنید، استفاده از این نوع نمک یک گزینه ی بسیار عالی محسوب می‌شود.

“توجه داشته باشید که مصرف بیش از اندازه هر نوع نمک فشار خون را بالا می برد و به سلامت بدن صدمه می زند . همچنین ممکن  است منجر به نارسایی قلبی، بیماری کلیوی و سیروز کبدی شود و به همین علت بهتر است برای مصرف با پزشک مشورت شود .”

نحوه فروش نمک ارگانیک

فروش نمک ارگانیک با خلوص بالا و کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب در آرادسالت. خرید محصول به صورت اینترنتی و عمده ، این امکان را برای شما خریدار گرامی فراهم می کند تا در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نموده و سود خود را افزایش دهید. با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۲۰۹۸۹۰۶۶
هوشنگ انصاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:

phone icon 09120989066

whatsApp icon کلیک کنید

گروه تجاری ” آراد سالت” شما را به خرید بهترین محصولات انواع نمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error:
تماس بگیرید