گروه تجاری ” آراد سالت” شما را به خرید بهترین محصولات انواع نمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 1 =

نمک صورتی + فروش در آرادسالت

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرا به نمک صورتی نمک هیمالیا میگویند؟خواص فراوان نمک معدنینمک صورتی معمار تنظیم غده تیروییدتشخیص نمک صورتی اصل از تقلبینحوه خرید این محصول
نمک صورتی + فروش

نمک صورتی از پر فروش ترین و خالص ترین و بهترین نمک ها است. نمک صورتی فواید و خواص بی نظیری برای سلامتی و درمان بسیاری از بیماری ها دارد. این محصول از معادن نمک گرمسار استخراج می شود .

همانطور که آب مایه حیات می باشد ، نمک نیز ماده حیات است .

همان طور که می دانید نمک یک ماده حیاتی می باشد که به هیچ وجه قابل جایگزینی یا حذف از زندگی ما نیست. این ماده سحرانگیز با طعم جادویی خود چنان در تار و پود جسم و جان ما تنیده شده که رهایی از آن کاری تقریباً محال به نظر می آید.

نمک صورتی + فروش

چرا به نمک صورتی نمک هیمالیا میگویند؟

از آنجایی که نمک صورتی اولین بار از کوه های هیمالیا واقع در پاکستان استخراج شده به همین دلیل در کل دنیا به نمک هیمالیا معروف شده است . اما جالبه بدونید ما در کشورمون معادن غنی از نمک صورتی داریم که به هند و اروپا صادر میشود و تفاوت چندانی از لحاظ خواص و آنالیز با نمک صورتی هیمالیا ندارد .

نمک صورتی + فروش

این محصول کاملا شبیه به نمک صورتی هیمالیا بوده و درصد آهن و عناصر مفید مانند کلسیم مس روی منیزیم و … در این نمک بسیار بالا می باشد و کلیه خواص دارویی و درمانی نمک هیمالیا در نمک صورتی گرمسار نیز موجود است و حتی به جرات می توان گفت که نمک صورتی گرمسار بسیار مرغوبتر و غنی تر از نوع هندی و پاکستانی ( نمک هیمالیا ) می باشد. و باز به جرات میتوان گفت نمک صورتی گرمسار ، رقیب بی چون و چرای نمک ( نمک هیمالیا ) می باشد.

نمک صورتی + فروش

خواص فراوان نمک معدنی

بسیاری از مواد معدنی یافت شده در این نمک، برای تثبیت قوای استخوان ها و بافت های پیوندی، بسیار حیاتی می باشند. همچنین به ویژه برای بازسازی ماهیچه ها و گردش خون حیاتی می باشند. اگر دچار اختلالات سرد مانند آرتروز، شکستن استخوان ها یا خستگی روحی می باشید؛ مصرف منظم نمک صورتی را در دستور غذایی خود داشته باشید.

نمک صورتی + فروش

نمک صورتی بیش از 80 ماده معدنی به غیر از کلرید سدیم دارد و به علت دارا بوده پتاسیم بالا ، باعث ایجاد مزه ای ترکیبی در آشپزی می شود و غذاهایی که با استفاده از این نمک طبخ می شوند، طعم خارق العاده ای دارند .

نمک صورتی + فروش

نمک صورتی معمار تنظیم غده تیرویید

تیروئید غده‌ای در بدن است که وظیفه آن تولید هورمون‌های مختلف است که نقش بسیار مهمی در سیستم سلامتی جسم شما دارد.

وقتی تیروئید از مقدار مناسب و مورد نیاز بدن مقدار بیشتری هورمون تولید کند از پرکاری تیروئید رنج می‌برید و بالعکس آن نیز اگر تیروئید از حد معین و مورد نیاز بدن، هورمون کمتری تولید کند شما بیماری کم‌کاری تیروئید دارید.

نمک صورتی کم‌کاری تیروئید را به شکل معجزه آسایی درمان میکند .

تشخیص نمک صورتی اصل از تقلبی

روش تشخیص نمک صورتی اصل از تقلبی یک قاشق نمک صورتی را در یک لیوان آب زلال بریزید و بهم بزنید. در حین بهم زدن دانه های نمک باید همچنان صورتی باشند تا کاملاً حل شود .

پس از حل شدن نمک ، آب نباید رنگی شود . ( البته به دلیل وجود عناصر موجود در نمک ، آب کمی کدر خواهد شد که کاملاً طبیعی است ) . ولی اگر آب رنگی شد و دانه های نمک سفید شدند ، بدانید که نمک تقلبی است . ما اصل بودن محصولاتمان را تضمین می کنیم .

نمک صورتی + فروش

“آرادسالت افتخار دارد تا این محصول را با بالاترین کیفیت ممکن و با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما مصرف کننده گرامی قرار دهد”

نحوه خرید این محصول

تولیدات نمک معدنی در ایران علاوه بر تأمین بخشی از نیاز داخل کشور در سال‌های اخیر به صورت گسترده ای به بسیاری از کشورهای آفریقایی و آسیایی و اروپایی صادر می شود. این املاح معدنی خوراکی دارای کیفیت بسیار بالا و قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی می باشند. برای خرید فروش نمک صورتی با ما تماس بگیرید. 09120989066
هوشنگ انصاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:

phone icon 09120989066

whatsApp icon کلیک کنید

گروه تجاری ” آراد سالت” شما را به خرید بهترین محصولات انواع نمک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 7 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error:
تماس بگیرید